Všeobecné obchodní podmínky VAIB, s. r. o.
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále také jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi obchodní společností VAIB, s.r.o, se sídlem Pšenčíkova 681/10, 142 00 Praha 4, IČ: 21509280, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze se spisovou značkou C 403009, při činnosti VAIB, s. r. o. (dále jen „zhotovitel“) a zadavateli (objednateli) při poskytování služeb.
I. Pojmy : Produktem se rozumí v uzavřené smlouvě konkrétně definovaný způsob reklamy či poskytované služby, který je v mediálním, digitálním a vývojovém portfoliu zhotovitele.Objednatelem se rozumí zadavatel, tedy osoba, která objedná šíření reklamy.
II. Realizační podmínky
1. Popis produktu:
- Objednávaný produkt je definovaný názvem, který souhlasí s názvem poskytované služby zhotovitele a cenou. Rozsah produktů a služeb se řídí popisem uvedeným v katalogu či nabídce zhotovitele. Odchylný popis produktů a služeb uvedený ve smlouvě má přednost.
- Objednatel stvrzuje, že mu byla prezentována objednaná služba a mediální či vývojové a digitální portfolio zhotovitele a že se důkladně seznámil s popisem produktu či služby, jež je předmětem této smlouvy.
2. Podklady pro spolupráci:
- Před zahájením spolupráce dodá objednatel zhotoviteli kompletní (reklamní či jiné) podklady požadované zhotovitelem.
- Pokud objednatel nedodá některé z potřebných podkladů, je zhotovitel oprávněn doplnit tyto informace z veřejně přístupných zdrojů nebo postupovat podle jiných ustanovení těchto VOP.
- Objednatel souhlasí s tím, že zhotovitel může u některých typů produktů využívat obecné informace a prezentace produktů objednatele, zejména z jeho webových stránek.
- Podklady musí být doručeny nejpozději 7 pracovních dnů před začátkem kampaně, v případě nutnosti překladů do cizích jazyků nejméně 21 pracovních dnů před začátkem kampaně. Nestane-li se tak, zhotovitel má právo kampaň prodloužit či také prodloužit termín dodání objednané služby.
- Zhotovitel nenese odpovědnost za pravdivost údajů obsažených v podkladech.
3. Korektury:
Zhotovitel předloží objednateli návrh produktu či služby k případné korektuře. Objednatel může provést korekci ve lhůtě dvou pracovních dnů, neurčí-li zhotovitel jinak. Po marném uplynutí této lhůty se má za to, že objednatel s návrhem souhlasí. Korektura nesmí podstatně měnit návrh produktu či realizované služby.
4. Odpovědnost objednatele:
- Objednatel je plně odpovědný za obsah reklamy a definici požadovaných mediálních, digitálních a vývojových služeb. Zavazuje se, že předané podklady a poptávané služby nebudou v rozporu s právními předpisy a dobrými mravy, a že šířením reklamy nebo službami nebudou neoprávněně zasažena práva třetích osob.
- V případě škody způsobené šířením reklamy nebo služeb uhradí objednatel zhotoviteli veškeré náklady v plné výši.
5. Další podmínky:
- Objednatel nesmí sdělovat třetím osobám přístupové údaje do on-line rozhraní zhotovitele a musí je chránit před zneužitím. Zhotovitel může v případě podezření na zneužití přístup kdykoliv odebrat nebo omezit.
- Objednatel musí uvádět v prezentacích pravdivé údaje a v případě promování slevy uvést počet kusů zboží/služeb v nabídce nebo údaj „do vyprodání zásob“.
III. Platební podmínky
1. Úhrada závazků:
- Objednatel je povinen uhradit závazek v plné výši včetně DPH do 14 dnů ode dne obdržení faktury, není-li dohodnuto jinak. Uhrazením se rozumí připsání částky na účet zhotovitele.
- Zhotovitel si vyhrazuje právo požadovat zálohu nebo platbu předem před poskytnutím služby či dodáním produktu. Daná částka musí být připsána na jeho účet nejpozději 1 pracovní den před zahájením reklamní kampaně či zahájením mediálního a dalšího plnění, resp. před zahájením realizace objednané služby. V případě neprovedení platby není zhotovitel povinen kampaň zahájit či realizovat. Není-li domluveno jinak, u výkonnostních kampaní požaduje zhotovitel platbu předem vždy.
2. Úrok z prodlení:
Úrok z prodlení činí 0,05 % z dlužné částky za každý den prodlení. Maximální výše úroku je stanovena dle platné legislativy.
IV. Odstoupení od smlouvy a storno kampaně
1. Podmínky odstoupení:
Zhotovitel může odmítnout nebo zastavit šíření reklamy a poskytování všech služeb nebo od smlouvy odstoupit v případě:
- nesouladu reklamy či poskytované služby se smlouvou nebo těmito VOP a právně závadného obsahu realizované služby,
- porušení ospravedlnitelných zásad zhotovitele, zásahu do práv a oprávněných zájmů zhotovitele nebo poškození dobrého jména zhotovitele,
- kdy objednatel bude v prodlení s úhradou svých splatných závazků vůči zhotoviteli delším než 5 dnů,
- když realizaci kampaně či služby neumožňují kapacitní či odůvodněné obchodní či technické podmínky vydavatele, provozovatele příslušného média či dalšího subdodavatele objednané služby a tento z téhož důvodu odmítne zhotoviteli kampaň nebo její část provést,
- vad reklamních podkladů, které objednatel neodstraní do dvou pracovních dní před zahájením kampaně či realizace mediální, digitální a vývojové služby,
- kdy obchodní zástupce zhotovitele při sjednávání smlouvy porušil pravidla, za kterých je oprávněn sjednávat příslušné smlouvy o dílo a zhotovitel oznámí tuto skutečnost objednateli bez zbytečného odkladu poté, kdy se o této skutečnosti dozví
- pokud provozovatel objednaného produktu (odlišný od zhotovitele) ukončil či omezil nabídku tohoto produktu.
2. Postup odstoupení:
Odstoupení musí být provedeno písemně a doručeno druhé straně. Lhůta pro oznámení odstoupení je 7 dní od zjištění důvodu k odstoupení.
3. Storno kampaně:
Storno objednané kampaně je možné kdykoliv. Stornopoplatek za storno před zahájením kampaně činí 50 % z ceny kampaně. Po zahájení kampaně bude vyúčtován stornopoplatek ve výši zbývající ceny za dosud nevyčerpanou část kampaně, nebude-li dohodnuto jinak. Nárok zhotovitele na úhradu již poskytnuté části kampaně není stornem dotčen.
V. Reklamace
1. Uplatnění reklamace:
- V případě pochybení na straně zhotovitele má objednatel právo požadovat náhradní reklamu, náhradu objednaných služeb nebo přiměřenou slevu z ceny. Lhůta pro uplatnění reklamace je 14 dnů od zjištění pochybení.
- Pochybením na straně zhotovitele se rozumí neprovedení kampaně či neposkytnutí služeb v souladu s touto smlouvou.
- Za pochybení na straně zhotovitele se nepovažují:
-- výkyvy v návštěvnosti jednotlivých serverů
-- přiměřený posun termínu uveřejnění reklamy z důvodů na straně příslušného média nebo z provozních důvodů, není-li výslovně sjednáno jinak.
-- technické závady a omezení na straně subdodavatelů a poskytovatelů dalších nástrojů, které slouží pro bezzávadnou realizaci produktu či bezzávadné dodání objednaných služeb.
- Objednatel musí uplatnit reklamaci výhradně písemně, a to doporučeným dopisem na adresu Pšenčíkova 681/10, Praha 4, 142 00 nebo e-mailem na adresu holecek.mart@seznam.cz. Reklamace podané jiným způsobem nejsou považovány za řádně uplatněné.
VI. Ochrana osobních údajů
1. Zpracování osobních údajů:
Obě strany se zavazují chránit osobní údaje v souladu s GDPR. Podrobnosti jsou uvedeny viz Zpracování osobních údajů ve vztahu Zhotovitel a Objednatel. Poskytne-li zhotovitel objednateli osobní údaje uživatelů systémů zhotovitele, zavazuje se objednatel tyto osobní údaje užít pouze k účelu stanovenému zhotovitelem.
VII. Závěrečná ustanovení
1. Odchylná ujednání: Od kteréhokoli ustanovení těchto obchodních podmínek je možné se odchýlit písemnou dohodou mezi zhotovitelem a objednatelem. Před těmito podmínkami má přednost písemná smlouva mezi zhotovitelem a objednatelem.
2. Platná legislativa:
Veškeré vztahy neupravené těmito podmínkami se řídí legislativou platnou na území České republiky.
3. Změny obchodních podmínek:
Zhotovitel si vyhrazuje právo na změnu obchodních podmínek bez předchozího upozornění.
Tyto obchodní podmínky platí od 4. 7. 2024.